hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Wednesday, December 14, 2011

yeke ni??


assalamualaikum and slamat sejahtre sume...
malam ni aku tak tau bintang ade bape banyak at langit
sebab aku tak kluar rumah malam ni..
so, back to original story..
aku nak bagi soalan cepu gangsa dekat korang...
slalu tak korang dengar ayat macam ni :
kite kene la terime orang
yang suke dekat kite daripade
terhegeh-hegeh kejar orang yang kite suke
sebab tak semestinye orang yang
kite suke tu, suke kite jugak.
at least kalo kite terime orang yang suke kite, 
sure die akan jage kite bebaek...
penah dengar tak??
kalo tak, aku dah bagitau korang da tadi..
lebih kurang macam tu la ayat jiwang die..
kalo korang berade dalam situasi ni, ape korang buad??
okey, truly say la, aku pun penah mengalaminye jugak...
tapikan, tapikan, tapikan..
aku memang tak dapat nak terime budak yang suke aku ni..
rase semacam je tau bile die susun ayat jiwang die untuk aku..
menggelikan organ-organ dalaman aku tak ketinggalan
juge tulang-temulang aku... eii...
nak tau sebab ape aku tak boleh terime??
sebab aku anggap die ni macam abang aku je...
memang tak boleh nak terime die..
even kawan-kawan aku pakse aku macam mane pun,
aku tetap tak boleh terime die...
so, ayat kat atas tu tak sesuai untuk sume orang..
contoh yang paling tepat dan padat seperti milo fuze yang boleh 
didapati dipasaran yang berdekatan ialah AKU!!!
sori sesangat kepade orang yang berkenaan ni...
aku tak dapat nak tulun kau. biar la aku terkejar-kejar
orang yang tak nak dengan aku pun aku sanggup..
huhuhu..
anyway kepade yang tak berkenaan yang membace ni, 
aku tak kesah kalo kau nak kate aku perasan yang terlebih santan ke,
bajet hot and cold ke, bajet famous amos ke,
lantak korang la..
ikut suke duke tangis ketawe aku la nak tulis ape..
okey, papehal asal kau ade hidop yang happy ending
dengan orang yang kau nak berkongsi suke duke tangis ketawe dengan korang..
okey la, daaa!
sebelum kemerepekan aku ni melarat, baek aku meng ' invisible ' kan diri aku dulu..
okey la, daaa!