hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Thursday, December 22, 2011

kim hyun joong vs. kim bum ~

assalamualaikum and peace!
today I want to talk about, yes,
two famousactor at Korea...
aaaaaahh!!!
this is all my sister fault because she
drag me to love Korea drama...
blame her!!
okey, aku start suke dorang bile aku tengok
cd 'Boys Over Flower'..
supah bes gile cite tu! try la chekedout..
dua-dua handsome, cute, and and and (aku da wordless da)
kalotakcaye, cube tengok gambar dorang,


 

handsome gile kan??
aaaarghhh!!!
aku boleh jadi gile kalo tengok gambar dorang lelame..
bile aku tengokgambar dorang aku akan jadi wordless..
and aku akan start imagine bende yang bukan-bukan..
okey, stop that adlina!
okey la, have a nice day!
daaa!

p/s : I feeled like they were in my eyes! kyaaaaa!!