hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Sunday, December 18, 2011

if you ever been an adlina...


assalamualaikum and slamat sejahtre sume...
hari ni cuaca tak berpihak kepade aku yang tengah
sedih ni... #ya, aku tau..
so aku nak cite pasal perasaan...
ya, repeat, PERASAAN!
okey, aku nak tanye korang sume..
ape yang korang rase bile korang direndahkan
karane sesuatu yang korang tak tau???
dan korang direndahkan menggunakan sesuatu bende yang 
korang buad tapi orang laen tak buad??
paham tak ape maksud aku??
okey la, aku cite terus bagi korang paham...
sebenarnye, cite die camni...
mase tu, okey bukan mase tu, dah banyak kali bende ni jadi...
kiteorang beborak... then, dah borak-borak tu,
ade la 1-2 words yang aku tak paham...
normal la kan bile budak form 1 yang tak tau sesuatu
perkataan tu kan... almaklum la,
budak baru setahun ' corn ' (jagung)
tak salah kan kalo tak tau....
orang laen mesti la bagitau ape maksud die, tapi dorang tak,
nak tau dorang suroh buad ape??
dorang suroh aku cari sendiri, stiil okey la
sebabnak suroh aku berdikari, takpe. aku lupekan pasal tu..
tapi bile die kate  " tu la kau, skolah lagi pandai2, bende cmni pun kau tak tau"
and " baek kau tak yah pegi skolah asrama kalo bende camtu pun tak tau "
ape korang rase kalo korang jadi aku??
yes, saket hati.. rase nak nangis, rase nak sepak je dorang tu..
aku tau sebab akupun rase bende yang same...
rase macamnak balas ja balik ape yang dorang kate,
tapi, takboleh sebab dorang lagi tue dari aku..
tu la, tak leh nak buad ape..
da naseb kan...
okey la, daaa!