hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Saturday, December 24, 2011

new year resolution!

assalamualaikum and peace yo!
okey, today, we're gonna talk 'bout
resolution...
what is resolution??
resolution is azam..
azam is resolution..
okey, korang da list kan da azam tahun baru korang??
sebenarnye, aku nelum lagi listkan,
tapi, entah la..
aku tulis je ape yang terlintas kat kepale aku ni ye..
ni adelah list azam aku untuk tahun 2012 :

1. solat 5 waktu
2. menjadi anak yang solehah
3. menumpukan perhatian dalam pelajaran
4. berusaha bersungguh-sungguh
5. siapkan keje skolah
6. tak cakap lepas
and bla bla bla bla...

so, aku pun malas nak tulis pepanjang,
lagipun, ni je yang terlintas..
korang dah listkan da azam korang??
aku nak tau jugak..
haha.. ;)
okey la, have a good day...
daaa!