hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Friday, December 16, 2011

stardust! woohoo!

assalamualaikum and slamat sejahtre sume!
perut ku sudah mule menyanyi lagu ' PATAH SERIBU '
dan meminta ku untuk mengisinye sebab dah tengah hari..
nampak tak title atas tu??
ye, yang tulis ' STARDUST ' tu..
kenape aku tulis stardust??maksud die
nanti aku bagitau..
tau tak stardust tu ape??
maksud die debu bintang..
tapi aku tak nak cite pasal makne die ke, asal usul kerabat die ke,
bukan ye,
aku nak cite pasal 1 movie yang tajuk die stardust..
maybe korang tak penah dengar pasal cite ni,
sebab aku pun tak penah dengar.. hikhik..
tapi malam tadi aku tengok cite ni
ngan kakak aku kat tv2..
memule tengok, ingatkan tak best,
rope-ropenye, pergh... bestnye!
try la checkedout movie ni.
.

ni la cite die.. best...

time tengok cite ni, aku berangan nak
jadi bintang macam heroin tu..
hahaha..
sumpah perasan terlebihsantan betul aku ni..
tapi memang best la cite ni..
tak rugi aku tengok cite ni..
huhuhu..
okey la, daaa!