hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Sunday, December 18, 2011

kenape bunuh diri??


assalamualaikum and slamat sejahtre sume..
ye, aku tau title die agak menyeramkan..
time akucari pic kat atas ni pun mengerikan tau tak??
malas nak cite pasal tu..
macam mane aku terlintas nak tulis post pasal ni??
hari tu aku bukak tv alhijrah then, time tu pulak tengah muhasabah diri..
aku tertarik nak tengok sebab ustaz don yang hensem


ni la die.. hensem kan?? aku tau.. tapi die dah kawin..

okey, back to story..
bile dengar ustaz ni cakap,
aku rase nak nangis je..
betol jugak ape yang die cakap..
kenape kene bunuh diri??
bagi orang yang bunuh diri tu akan fikir yang dorang ni 
try untuk selesaikan masalah...
itu dorang...
tapi reality nye sebenarnye tak langsung
malah menambah lagi masalah...
nak tau sebab ape??
1st, orang kene sediakan kain kapan, tanah kubur, kapur baru
and anything else... tu tak termasuk kenduri arwah lagi tu...
2nd, saje nak buad journalist pecah kepale untuk menulis 
artikel tentang kematian korang kat newspaper..
betol tak ape aku cakap??
so, fikir la sehangus-hangusnye sebelom
korang bunuh diri...
okey la, daaa!