hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Tuesday, December 13, 2011

novel, novel, novel..

assalamualikum and slamat sejahtre sume!
selamat pagi kepada matahari!
korang minat bace novel tak??
kalo korang minat, aku pun minat jugak!
maknenye kite ni ade minat yang same la ye??
haha.. jokejoke.
anyway, korang dah bace brape buku dah??
kalo korang tanye, aq memang tak kan dapt jawab sebab
ade yang sampai novel yang aku bace pon aku dah lupe tajuk die walaupun aku ingat jalan cite die..
pelik kan??
mane ade pelik! tipu je korang ni..
caye tak cakap aku kalo aku kate ade segelintir org yang sudi bace belog aku ni pun same macam aku???
caye tak? caye tak?
mesti ade punye....





ni la antara buku-buku novel yang aku penah chekedout..


 best tau bace novel-novel kat atas ni..
tersentuh jiwe lra hati dan tulang sum-sum aku ni...
huhuhu..
try la bace... aku jamin kan kesentuhan dan kesoronokkan ketike membacenye..
confirm punye la..
lagi -lagi novel andai itu takdirnya dengan cinta kau dan aku
dengan adam dan hawa dengan ayat-ayt cinta sekali...
memamg aku bagi beribu-riban bintang di langit pade waktu malam kat penulis buku ni...
kalo novel ombak rindu tu, korang pegi tengok wayang je la...
lagi senang.. ade gambar bergerak lagi..
hahahaha..
ok la.. penat aku menaip..
daaaaa!

No comments:

Post a Comment