hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Tuesday, December 13, 2011

aku harap kau faham..

assalamualikum and slamat sejahtre sume..
selamat petang kepade matahari yang terik memancar kepale orang lain, yang pasti bukan aku sebab aku dalam rumah, so x kne #okey, aku dah start merepek
post ni aku tujukan untuk someone ni..
awak, ye awak yang berkenaan la, sape lagi..
saye nk bagitau awak yang saye anggap awak sebagai kawan je.
x melebihi line traffic light merah pun. (maksudnye melibihi dari kawan)
saye tak nak awak menaruh harapan kat saye..
memang la awak tak pernah cakap, tapi dari care awak texting ngan saye telah menunjukkan kesasihan alibi tersebut..
saye memang tak nak awk menaruh pape pun dekat saye..
saye harap awak faham cause saye dah ade org yang saye suke....
saye nak kite jadi kawan je...
tak nak lebih langsung dari had lajuyang telah ditetapkan olah kerajaan..
tak nak, tak nak...
awak yang berkenaan yang tengah bace ni,
lantak awak la nk cakap saye ni orang gile
yang patot di hantar ke hospital mentel ke, ape ke,
perasan sebab terlebih makan santan ke, saye tak kesah...
asal awak yang berkenaan tau ape yang saye rase terhadap awak...
tu je nak cakap
daaa!