hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Thursday, December 22, 2011

missed calls?! urghh!

assalamualaikum and peace yo!
today i'm gonna talk about my missed calls...
yes, MINE, not YOURS..
days ago, i've got a missed calls from an
unknown number tau...
sampai 3 kali kot!
kalo nak kate wrong number, tak kan sampai 3 kali??
aku pun tengah musykil ni..
hmm...
rase macam nak sebarkan je number tu,
tapi, tak yah la..
one more thing la kalo orang yang missed calls
aku tu tenga bace post ni,
weh kau, tak yah la nak missed call-missed call,
aku bukannye ade kredit pun nak call kau balik...
kredit aku pun tinggal 7 sen je...
cukup untuk mesej ngan parents aku kalo emergency je..
satu callpun tak lepas..
so, kalo nak call aku, call je betul-betul..
jangan nak maen missed call-missed cal..
okey la, have a nice day!
daaa!