hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Friday, December 23, 2011

awesome!!

assalamualaikum and peace~
okey, can you see the title??
yes, I'm talking about 'AWESOME'
sebenarnye, tak de la awesome mane pun,
aku tak tau nak tulis title ape,
so, aku pun letak la name awesome..
haha..
semalam, aku pegi Jusco dekat Rawang yang
baru je bukak tu..
nak tau tak ape yang awesome nye??
yang aku maksud kan awesome tu ialah,
Jusco tu siap tak sampai setahun pun..
( kalo tak silap aku la )
hebat kan sape yang buad Jusco tu??
dua tingkat+besr pulak tu..
dah la Jusco tu adelah 2nd terbesar
kat Malaysia..
ishishish..
dahsyat dahsyat..
ape-ape pun, aku nak cakap,
baravo kepade orang yang buad bangunan tu..
haha..
okey la, have a nice day..
daaa!