hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Friday, December 16, 2011

hadiah? hmm..

assalamualaikum and slamat sejahtre sume!
kalo korang bace title ni, mesti
korang ingat aku nak cerite pasal hadiah aku kan??
salah sama skali tanggapan korang yang tak berasas tu...
aku dapat ilham untuk tulis post ni pun sebab my mom...
okey, back to original story, korang pernah dapat hadiah
yang pelik-pelik tak??
macam benda yang tak pernah terlintas di fikiran
korang yang bende tu akan jadi present korang??
penah tak? penah tak?
aku tak penah sebab hadiah hari jadi aku setiap
tahun pun tak sampai 5...
ye la, bukan budak hot la kate kan??
okey, hari tu aku ade terfikir jugak tau kenape dorang bagi
present yang pelik-pelik..
sampai aku pun naik pelik.. haih..
tapi bile fikir balik banyak kali, aku tau sebab ape...
korang ingat lagi tak pasal kes dato' khir toyo bagi penyapu tu??
terlintas jugak la dalam otak aku apesal die bagi penyapu,
kenape die tak bagi vacuum je??
tapi bie aku fikir balik kenape, aku rase aku tau kenape..
maknenye die nak suroh orang yang dapat hadiah
tu supaye jage kebersihan la!
sebab tu die bagi penyapu!
die tak bagi vacuum sebab vacuum mahal sangat kot..
ntah la..
tapi teori ni yang terlintas kat fikiran aku..
tak tau la pulak kalo bende ni tak betul..
aku just tulis ape yang aku fikir je..
kalo salah, maapkan la saye..
setiap orang tak pernah terlepas dari kesilapan kan??
okey, back to story,
same la jugak kalo ade orang bagi pisau dekat penganti baru,
bulu ayam ke, iron ke...
ade la seba-sebab die yang tersendiri...
okey la, sampai sini je la..
daaa!