hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Tuesday, December 13, 2011

mine!!

assalamualaikum and slamat sejahtre sume...
selamat pagi wahai matahari!!#sumpah aku dah gile
anyway, nak bagitau something at korang sume...
aku ade sorang 'tunang' name die nurul syahira..#aku terlalu mude untuk bertunang betul2
anyway, die sangat2 baik bile dengan aku..
maybe ramai budak ex-class aku tak suke die sebab die agak menunjuk..
tapi bagi aku die sangat la okey dengan aku..
nak tau sebab ape?
sebab bile kite menunjuk kat orang, of course kite lebih menunjuk dekat best friend kite kan?
aku ni di kire best friend die jugak la..
bile die bagitau something, that's mean aku tau pasal die...
paham tak ape maksud aku??
maksudnye, bile aku tau pasal die, aku akan lebih memahami die.
maybe ramai yang tak perasan bende ni, tapi aku perasan sebab aku nak jadi kawan die..

ni la die tunang aku.. cantik tak cantik tak?? cantik kan??

kiteorang memang agak rapat..
aku ingat lagi time kiteorang share bekal makanan ngan die..
aku ingat lagi time kiteorg share cite same-same..
aku ingat lagi time die tanye pendapat aku pasal bf die...
aku ingat lagi mak die hantar kfc kat skolah mase upsr, 
then kiteorang makan bedue je coz ramai boikot die...
aku ingat time kiteorang menari sumazau sesame ngan die...
time masuk pertandingan menyanyi sesame, time teman die jumpe cikgu..

macam-macam time la..
tapi aku memang tak kan menyesal bekawan ngan die..
aku rindu kat die sangat-sangat!!
kalo aku jumpe die bnde 1st aku akan buad ialah jerit name die,
then peluk die kuat-kuat!!
biar padan muke die.. hahahahahaha.. :)
kalo ko tengah bace ni sekarang aku nak ko tau yang aku 
betul-betul sayang gile kat ko...
tak de sape yang boleh ganti ko....
kalo ko ni barang, da lame aku heret ko kemane saje aku berade...
(background music digi i will follow you)
hahaha..
aku harap kite boleh jumpe lagi and borak panjang-panjang sepanjang Sg. Rajang..
ok la.. penat aku menaip warkah ni..
daaa!

No comments:

Post a Comment