hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Saturday, December 24, 2011

pilih kasih..



assalamualaikum and peace!
okey, as you can see the title,
i'm gonna talk about 'pilih kasih'
aku bukan nak promote reality tv show
dekat tv2 tu..
bukan ye..
aku nak cakap pasal pilih kasih daripade ibu bapa kite..
yes, ours.
pernah tak korang terase atau perasan yang
parents korang pilih kasih antara
adek-beradik korang??
ataupun yang tak rase macam pilih kasih pun??
cite die sebenarnye macam ni..
aku tengok mhi some days ago..
topik die pasal ibu bapa pilih kasih..
Dr. Fadzilah Kamsah kate,
95% orang di muka bumi ini akan
pilih kasih..
lagi 5% peratus lagi dorang menipu..
so that's mean, sume orang pilih kasih..
die just tunjuk dengan tak tunjuk je beza die..
so, semalam aku tanye mak aku,
antara kiteorang ber3, sape lagi mak sayang??
tapi, mak aku tak jawab..
mak aku jawab bende laen..
laen aku tanye, laen yang die jawab..
haihh..
so, korang tak nak try tanye mak korang ke
sape yang lebih dorang sayang??
even mak aku tak bagitau pun aku dapat agak sape..
aku rase adik aku sebab die sorang je lelaki..
so, try la tanye mak korang..
jangan la terus straight to the point..
berkias-kias la sikit..
karang tak pasal-pasal, kene marah pulak..
okey la, have a good day!
daaa!