hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Friday, December 16, 2011

mari berdansa versi aku..

assalamualaikum and slamat sejahtre sume!
slamt menyinar kepade matahari!
hari ni aku nak cakap kat korang pasal MENARI...
okey, hari tu aku dengar radio, tetibe kluar lagu
' HIT ON THE FLOOR ' ...
fuhh... gmpak gile lagu tu!
aku yang tengah bosan ni pun menarilah!
and then terlintas kat fikiran aku yang hanye
dengan menari, kite dapat keluarkan peluh kite...
tak payah la nak keluar rumah lagi...
duduk je dalam bilik, dengar radio/mp3,
lepas tu menari la!
tak kesah la korang nak menari break dance ke,
zapin ke, hip hop mahupun joget melayu,
terpulang kepade dirimasing-masing...
sebab hanye dengan menar je, kite dapat mengeluarkan
peluh, mengikut kajian bakal doktor adlina..
mueehehehe...
aku tak tau la kalau ade doktor/saintis lain yang penah
buad kajian pasal bende ni, sebab aku tak
penah dengar pun pasal bende ni sebelum ni...
jadi, MENARIlah demi negara!
(dicilok dan diubah suai dari trade mark kementerian belia dan sukan)
okey, daaa!