hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Tuesday, December 13, 2011

date with my fiancee..

assalamualaikum and slamt sejahtre sume...
doakan la untuk perutku yang sedang menyanyi lagu cinte ni supaye x memekak lagi. malas sangat nak turun bawah, pegi makan.
anyway, back to original story,
korang nak tau tak??
i have a date with my fiancee!!
so excited tau!! gilegile excited la!!
rase macam nak canangkan je pasal bende ni dekat 1
dunia melalui google, biar dorang tau yang aku ade date ngan fiancee aku..
jkjk.. aku tak de la semereng itu...
nk tau sape tak??
alaa.. die la...
tak tau ke?? alaa...
cube check balik dekat http://allynstories.blogspot.com/2011/12/mine.html
tu la korang.. len kali bace entry aku yang laen-laen jugak...
nanti tak de la sampai ketinggalan sampai macam ni..
die fiancee aku tau, tak de sape boleh ambek die dari aku..
die aku punye tau tak!!
no sharingsharing!!
for me, SHARING IS SCARING!!!
anyway, nak tengok die tak??
nak? checkedout la bawah ni...




ni la fiancee saye. comelkan die??



okey la.. nak out.. daaa!