hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Sunday, December 18, 2011

it's a nightmare...

assalamualaikum and slamat sejahtre sume!
okey, aku tengah starving tapi aku still
tak nak makan lagi...
okey, korang penah ade nightmare tak??
menipu la kan kalo korang kate korang tak penah ade kan??
sebenarnye aku tak nak cite ape nightmare aku tu...
ianya sangat memalukan dan menakutkan aku...
so, takyah la aku cite...
just aku nak cite kat korang yang
nightmare aku ni adelah sambungan nightmare
yang lame yang aku pun tak ingat tahun 2000 berape..
seriously, aku terkejut gile + takut!!
memang aku tak taunak cakap ape da mase tu...
naseb baek aku tak jerit...
malam tu aku cite kat kakak aku pasal
aku mimpi sambungan nightmare aku yang dulu..
( tapi aku tak bagitau nightmare ape )
and then die kate " kalo kau fikir pasal bende tu, memang la kau mimpi pasal bende tu."
and then aku terpikir, bile pulak aku pikir pasal nightmare tu
sedangkan bende tu aku da lame lupe...
aku pelik jugak...
tapi memang kerane sambungan nightmare tu la,
sampai skarang aku teringat-ingat pasal nightmare tu..
seriously, takot gile!
okey la, daaa!