hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Monday, March 12, 2012

you're not the one..

assalamualaikum and peace!!
today i'm gonna talk about my crush...
ingat tak post before ni yang aku tulis pasal crush aku??
kalo tak bace lagi, tekan sini...
kalo nak bace post ni, kene bace post atas ni dulu baru
korang tau cerite...
wait! my crush?? na'ah.. not anymore...
even i still love him,
but i have to forget about the feeling...
why?
there are two reason for that question..

1. you know that we text right? he said to me that i'm unmatured
   and desperately want a speacial boyfriend...
man, what the **** lah kau nak cakap aku macam tu kan..
kau fikir kau hot sangat la sampai ramai gile peminat kau???
tak bawak masuk kubur la brader!

2. he have a speacial girlfriend..
jealous? a litlle bit.. happy? yes..
sad? yes. dissapointed? of course!
so, memang tak boleh nak buad ape sebab aku bukan perampas..
dan aku tak nak jadi perampas..
( tak niat nak perli sesape ek )
so, die ni mulut agak choi sikit kan?? yeah..
sikit? banyak la jugak...
and sekarang aku panggil die contra...
sebab ape? sebab time latihan rumah sukan,
die pakai baju t-shirt dengan seluar 3-quater colour orange..
sakai kan???
yeah, sangat sakai...
so, aku pun tak boleh nak baud ape sebab kiteorang pun da tak contact..
aku tak nak cari pasal dengan awek die..
dah la senior..
free je kene baned...
okey la, tu je nak cite...
have a great time!
daaa!!!


2 comments: