hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Saturday, March 17, 2012

makan garam a.k.a mcd??


assalamualaikum and how are you today??
fine?? great..
aku? sihat je.. baru hapis skipping 100 kali..
kempis perut buncit ku ini..
buncit ke?? boleh la.. takde lah buncit mane..
okey, aku start merepek..
mesti korang tertanye-tanye kan,
kenape la budak ni buad tittle ni..
takde cite die sebenarnye macam ni..
time tu nak pegi taman..
dengan adik saudare and aunties aku..
then adik saudare aku ni ( hani ) tanye dekat ibu die..
lebih kurang macam ni la perbualan dorang..

hani : ibu! ni la sekolah syahira! (sambil tunjuk ke arah sekolah kg. tunku)
ibu : ye, ibu tau.. ibu penah pegi sekolah tu la..
hani : eah? mane ibu tahu ni?? bukan ibu sekolah lain ke dulu?
ibu : eah, aku makan mcd dulu daripade kau tau..
aku yang ade dekat dalam kerete tu pun ape lagi,
bantai gelak la dengan maksu aku..
mane mak cik aku dapat ayat tu pun aku tak tau..
maybe bagi korang ianya tak funny pun..
tapi kalo korang jadi aku,
korang tau ape yang funnynye..
okey la, tu je nak cite..
have a great day!
daaa!

*p/s : korang terkejut ke aunty aku bahasekan diri die "aku kau" dengan anak die?? wat lek je.. family aku memang brutal.. aku dengan parents aku pun macam tu.. tapi aku takde lah cakap "kau aku jugak.. agak la.. haha! :D


No comments:

Post a Comment