hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Wednesday, March 14, 2012

25 march..

assalamualaikum how's your day people??
great or bad??
okey, aku tak nak masuk campur dengan hari kau..
anyway nak cerite pasal 25 march..
ade ape dengan 25 march??
fyi, 25 march adelah tarikh di mane
sekolah aku akan mengadakan hari puteri..
bukan puteri UMNO ye...
bukan bukan bukan...
hari puteri ni ialah hari untuk pelajar puteri/perempuan..
1 hari tu kiteorang ade aktiviti..
malam pulak ade ladies night...
LADIES NIGHT??
yes, ladies night..
tema ladies night tu, arabic..
repeat, ARABIC!
ni yang buad aku pening kepala dari hari tu lagi..
ingat senang ke nak cari baju untuk tema ni??
asal tak buad tema fairy tale ke,
masquerade ke.. senang sikit nak cari baju..
ni tak, arabic jugak yang kau pilih..
mane la aku nak cari baju ni..
to the readers, kalo korang tau kat mane nak cari baju,
bantulah aku yang sedang dalam kesusahan ini...
okey la, have a great day!
daaa!


No comments:

Post a Comment