hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Saturday, March 10, 2012

got perfume!

assalamualaikum and how your day??
amazing, amusing or severe??
wherever how your day, please be happy when you read my blog...
okey, can you see the tittle??
okey, my SQS going to start..
please stop it..
okey, back to the story..
sebenarnye perfume ni request aku dari aunt aku untuk beday tahun lepas..
tapi da banyak kali tunda,
so, the end nye aku baru dapat tadi..
mesti orang kate, tak yah nak bangga sangat la kan.. perfume je kot.. aku pun bole beli..
hello! ni bukan one drop perfume yang kau boleh dapat
belambak dekat pasar okey!
ni oli punye perfume okey!
tak heran?
so what? aku lagi tak heran kalo kau tak heran..
nak bace, bace.. tak nak bace, diam...
nak tau perfume ape...
tengok bawah ni...


so, ni la die..

name perfume ni mariah carey luscious pink...
bau dia, boleh tahan la..
okey la, tu je cite die sebenarnye..
haha.. funnykan sebab cite pasal perfume je..
so, who cares??
haha... have a nice day!
daaa!!


No comments:

Post a Comment