hello untuk stalker!!!


Sesungguhnya lubang jarum tidak terlalu sempit bagi dua orang sahabat yang saling mencintai. Sebalikya, dunia ini tidak cukup luas bagi dua orang yang bermusuhan.

Saturday, February 4, 2012

i love friday but...


assalamualaikum and good morning / evening / night!!
korang nampak kn tittle post aku kali ni??
yes, sumenye berkait rapat dengan MSSD tak guna tu!!!
okey, correction, MSSD tak bersalah langsung..
yang bersalah ialah manusia yang tak memahami aku..
yes, manusia yang langsung tak fikir pasal aku..
bayangkan la, kau penat-penat pegi sane
tapi kau tak maen pun..
tak rase macam what the fish kee dorang sume tu??
seriously, kalo tak sure bende tu akan jadi,
jangan nk janji dengan orang...
seriously kau buad aku ni macam orang yang sanagt bodoh
bile kau suroh aku bayar jersi harge yang nak sampai rm50,
balik rumah lambat, balik rumah aku penat macam pekerje buruh
baru balik kerje, sakit kepale non-stop sampai hari ni, 
(hari ni hari sabtu)
tapi kau tak maen pape pun..
tak terlintas langsung ke dalalm fikiran korang??
time tu, ALLAH je yang tau perasaan aku macam mane...
tapi tak pe... aku dah tak ambik tau langsung pasal korang
walaupun sikit... korang buad ape yang ade kaitan dengan aku 
pun aku tak nak tau...
to readers, sorry kalo post kali ni aku emo gile..
kalo korang tak tau ape yang aku rase,
kutuk la, mencarut la..
seriously aku tak heran..
sebab kalo korang jadi aku, koarng mungkin akan buad perkare yang same..
boleh jadi lebih dari yang aku buad..
okey la... have a nice day..
daaa!!!




                                                                                                                     




No comments:

Post a Comment